Santiago de Compostela | Havia alguns anos que a Gentalha nom celebrava coletivamente o 25 de abril, mas neste 50 aniversário da revoluçom do país vizinho nom podíamos deixar de organizar um encontro para lembrar e festejar a liberdade e a esperança que se deixou sentir na Galiza naquele abril de 74.
A Comissom de Língua convidou para a ocasiom 4 vozes que tivérom a fortuna de viver em primeira pessoa e com diferente grau de envolvimento esse acontecimento histórico que marcou o devir de Portugal e, talvez também, o da Galiza.
Cada umha com a sua perspetiva, com as suas sensaçons, com a sua experiência, partilharám connosco umha sessom que promete ser intensa em análises e lembranças. Será às 20h00 com:
Elvira Souto
Luís Gonçales Blasco “Foz”
Xulia Garcia e
Antón Mascato
A seguir, por volta das 22h00, continuaremos a velada com música e petiscos para celebrar os dous 25 de abril mais importantes do século pasado: o de 74 em Portugal, e o de 45 na Itália. Dous vinte e cincos de abril que celebram a derrota do fascismo, que celebram que o povo, unido, puido derrotá-los, e que a Gentalha, nestes tempos sobrios, quer lembrar e reivindicar com orgulho.
Será com O´Leo de Matamá, velho amigo, que oferecerá um concerto com repertório revolucionário.
Também o CCCP (O Coro da Gentalha), estará presente para interpretar duas músicas que já som hoje hinos para todas nós.
Nessa mesma tarde a Comissom de História da Gentalha inaugura a exposiçom “O 25 de abril na imprensa galega”, que poderá visitar-se no próprio centro social durante o próximo mês.
Vinde conversar, cear e cantar connosco. Esperamos-vos!